Bose SoundDock Original

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundDock Original op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

margotv 27-09-2010
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

heb hem al 5 jaar en blijft een geniaal geluid uit komen en nog geen problemen mee gehad.

Devil969696 26-10-2009
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Ik ben 45 en van de generatie stereo toren met geluidsboxen.
Dit moest vooral groot, met veel vermogen want dan klonk het zo goed.
Welnu, koop mijn 1e nano ipod en maar meteen de sounddock van bose en wat schets mijn verbazing.
Jawel mensen, wat een zuiver geluid voor zo'n klein aparaat en nog belangrijker zeer gebruiks vriendelijk.
Ipod gevuld met muziek en spelen maar.
Ik vind het een prijs/kwaliteits verhouding die zijn geld dik waard is.

Bill Clinton 24-08-2009
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Fantastisch apparaat. Werkt zeer gemakkelijk, overal en is lekker handzaam en een geluid....., niet te geloven zo goed voor zo'n klein apparaat. Ook in een grote ruimte is het geluid perfect.

dslotboom 06-05-2009
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Uitstekende iPod speaker met een prachtig helder geluid. Zelfs op hard volume weinig/geen vervorming. Mijn twee iPod, nano en Classic, zijn zonder moeite te docken en worden ook nog opgeladen. Prima afstandsbediening.

Femke B 01-01-2009
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

ipod nano wil niet opladen en nu als ik ipod in dockstation heb gehad geeft ipod aan dat ie beschadigd is. Moet ik ipod eerst weer aan computer doen en deze beschadiging herstellen. Al met al een drama dockstation.

Imcy 31-12-2008
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Beste aanschaf van het afgelopen jaar. Mooi geluid, mooi design. Ook laadt de Ipod op tijdens het spelen. Veder vind ik het erg prettig dat de speakers het ook doen zonder stroom (snoer): handig voor in de tuin, op reis, etc. Aanrader!!!

HansPurmerend 13-09-2008
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Ongelooflijk dat er zo veel geluid uit zo'n klein apparaat gehaald kan worden. het geluid is wel een beetje basserig en kan verder niet geregeld worden, maar dat is nu eenmaal Bose. De ipod Touch werkt perfect in deze combinatie. Wel jammer dat er geen zwart adapter meegeleverd is. De piepkleine afstandsbediening is wel erg handig. Ook jammer dat het scherm van de ipod alleen maar verlicht blijft als gekozen wordt voor niet-automatisch uitschakelen van de verlichting. Apple zou een functie moeten toevoegen dat indien de ipod in het dock staat de verlichting gewoon aan blijft. Het mag de pret van de simpel te verplaatsen Sounddock niet drukken.

stiffmeister 03-05-2008
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

heel veel sound super helder en toen ik heb op play drukte heel hard muziek en helder TOP!

Ketelbinkie 10-03-2008
Geschreven voor: Bose SoundDock Original

Zeer tevreden over deze Bose speaker. Een mooie volle geluidsweergave. Zit bovendien een behoorlijk volume in. Niet echt een model om mee op reis te nemen maar daar heb ik hem dan ook niet voor gekocht. Gebruik hem namelijk in m'n werkkamer en voldoet daar zeer goed. Niet de voordeligste maar dan heb je ook wat.